Franchisebeurs Onderneem 't! 2016 - 7 & 8 april

Internet & ondernemen

Online is tegenwoordig een aspect van het ondernemerschap wat niet meer weg te denken is. Ieder bedrijf doet aan e-commerce, omni-channel, Social Media, webshops, online customer experience, etc. Er zijn zelfs franchise formules die enkel online bestaan. Diensten als AirBnB en Uber nemen de markt over. Maar wat betekent dit alles nu precies voor een (toekomstig) ondernemer? Weet u nog waar u moet beginnen?

Het voordeel van franchise is dat een hoop van deze aspecten al afgedekt worden door de formule. Er kan u een volledig pakket worden geboden met geïntegreerde marketing- & boekhoudsystemen. Daarnaast is de formule zelf vaak al actief op Social Media en heeft een nationale webshop/website. Zodoende kunt u zich als ondernemer richten op waar u goed in bent; ondernemen. Het is wel belangrijk, voordat u zich aansluit bij een formule, te vragen welke zaken de formule precies geregeld heeft, en hoe vrij u bent om een eigen richting hierin te kiezen.

Seminarruimte franchisebeurs

Themabijeenkomst

Tijdens de franchisebeurs zult u op vrijdagmiddag om 14.45 uur een seminar kunnen bijwonen op het Themaplein over bovenstaande aspecten. Een goeroe uit de sector zal u in een korte presentatie een overzicht geven van de online aspecten waar een toekomstig ondernemer rekening mee moet houden.

Vervolgens kunt u direct vragen stellen aan een panel van drie ervaren franchisegevers die online actief zijn. Deze franchisegevers zullen hun best doen u te overtuigen van de kracht van hun formule. Ze zijn namelijk op zoek naar nieuwe franchisenemers voor hun formule.
U zult in een half uur een goede basis ontvangen van de benodigde kennis van online & ondernemen.

Gastspreker

MArco Zweekhorst

Marco Zweekhorst - Directeur Invest Online

Marco Zweekhorst werkt voor full-service internetbureau Invest Online uit Apeldoorn. Daar is hij als directeur eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening die Invest Online levert.

Dagelijks is het team van 45 online specialisten bezig om klanten online nog succesvoller te maken. Dat doen zij door de slimme inzet van online marketing en het bouwen van succesvolle websites en webshops.

Expertise van Marco is het bedenken en uitrollen van een succesvolle online strategie afgestemd op de fase waarin het bedrijf zich begeeft. Dit heeft hij inmiddels voor ruim 50 bedrijven gedaan in uiteenlopende branches. Voornaamste focus is altijd B2C geweest.